متخصص ایمپلنت در رشت

متخصص ایمپلنت در رشت و گیلان

معرفی دکتر عاشوری مقدم، متخصص ایمپلنت در رشت

دکتر عاشوری مقدم متخصص ایمپلنت در شهر رشت با بیش از ۱۰ سال سابقه در این زمینه، آماده ارائه خدمات درمانی با بهترین کیفیت به مراجعین محترم می‌باشد. ایمپلنت دندان یکی از روش‌های پرکاربرد برای جایگزینی دندان‌های گم شده است که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، می‌تواند به شما کمک کند تا دوباره به لذت خوردن از غذاهای مورد علاقه‌تان بپردازید.

در این صفحه، شما می‌توانید با تخصص ایمپلنت دکتر عاشوری مقدم در رشت آشنا شوید و اطلاعات بیشتری در مورد روش‌های درمانی ایمپلنت دندان و هزینه‌های آن کسب نمایید. همچنین، با استفاده از فرم تماس با ما، می‌توانید سوالات خود را مطرح کنید و وقت ملاقات با دکتر آشوری مقدم را تعیین کنید.

با توجه به تجربه و دانش فنی دکتر عاشوری مقدم در زمینه ایمپلنت دندان، می‌توانید از خدمات با کیفیت و مناسب ایشان بهره‌مند شوید و به سلامت دندان‌های خود بیشتر توجه کنید.

بهترین دکتر ایمپلنت در رشت

دکتر آناهیتا عاشوری مقدم، بهترین متخصص ایمپلنت در رشت با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه ایمپلنت دندان، آماده ارائه خدمات با کیفیت و به روز در این حوزه به مراجعین محترم می‌باشد. در مطب ایشان، خدماتی از جمله جراحی ایمپلنت، افزایش طول تاج و سینوس ارائه می‌شود.

با بازدید از وبسایت دکتر عاشوری مقدم، می‌توانید نمونه‌هایی از درمان‌های ایشان را مشاهده نمایید.

برای رزرو وقت و مشاوره با دکتر آناهیتا عاشوری مقدم، می‌توانید با شماره تلفن‌های ۰۱۳۳۳۷۶۵۸۸۷-۸۹ و یا واتساپ به شماره ۰۹۳۶۵۴۹۸۵۳۸ تماس حاصل نمایید.

آدرس مطب دکتر عاشوری مقدم: رشت، تقاطع بلوار انصاری ابتدای گلباغ نماز، کوچه مهر آئین، برج تندیس، طبقه ۶ واحد ۲۱.”

 

با توجه به بالا بودن هزینه ایمپلنت بنابراین اغلب افراد به سمت استفاده از دندان های متحرک یا مصنوعی رفته و به دلیل قیمت مناسب این دندان ها استفاده از آن را ترجیح می دهند هرچند که دارای مشکلات مختلفی است.

کلیه دندانپزشکان که دوره آموزش عمومی دندانپزشکی را گذرانده اند می توانند کاشت دندان را انجام دهند، اما یک متخصص ایمپلنت کسی است که علاوه بر دندانپزشکی عمومی ، چندین سال آموزش تخصصی در زمینه جراحی دندان و به خصوص کاشت دندان داشته باشد.

دوره های تخصصی دندانپزشکی باید مطابق با استانداردهای بالا و سطح بالایی از آموزش و عملکرد باشد بنابراین گذراندن دوره ویژه کاشت دندان با موفقیت، به معنای کسب دانش بالا در زمینه قرار دادن ایمپلنت است که پس از فراگرفتن دانش با تجربه های موفق ارزش و اعتبار یک متخصص چندبرابر می شود.

دکتر عاشوری مقدم یکی از متخصصین ایمپلنت است که علاوه بر مدارک علمی معتبر دارای سابقه درخشانی در زمینه ایمپلنت های دندانی است که این مساله سبب شده تا ایشان به یکی از متخصصین شهر رشت تبدیل شوند.

_ فعالیت های علمی و پژوهشی:

• سخنرانی با عنوان تکنیک های جراحی برای بیذون آوردن دندان ها با رویش نابجا در نهمین همایش بین المللی ارتودنتیست های ایران
• سخنرانی در هفدهمین کنگره پریودنتولوژی ایران در سال ۲۰۱۷
• گذراندن دوره ی لیزر بافت نرم دانشگاه آخن آلمان در سال ۲۰۱۸
• شرکت در سومین سمپوزیوم استئوتومی ایران (GBR) در سال ۲۰۰۹
• شرکت در چهارمین سمپوزیوم استئوتومی ایران (GBR) در سال ۲۰۱۱
• شرکت در ششمین سمپوزیوم استئوتومی ایران (GBR) در سال ۲۰۱۷

ایمپلنت دندان روشی مهم برای پر کردن جای خالی دندان است که برای سلامتی دهان و دندان یا حتی برای معده نیز داشتن دندان مساله حیاتی است، زیرا اگر مواد غذایی به درستی جویده نشود در نهایت مشکلات زیادی برای بدن ما ایجاد می شود.

بنابراین اگر در شهر رشت زندگی می کنید، با خیال آسوده و اطمینان از نتیجه آن برای ایمپلنت دندان به مطب دکتر عاشوری مقدم مراجعه نمایید.

بهترین متخصص ایمپلنت در رشت

برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از خدمات دندانپزشکی اقساطی در رشت با شماره های زیر تماس بگیرید:

واتس اپ:۰۹۳۶۵۴۹۸۵۳۸
شماره تماس:۰۱۳۳۳۷۶۵۸۸۷-۸۹
photo_5985447921442733684_y

آناهیتا عاشوری مقدممتخصص ایمپلنت و جراحی لثه در رشت و استان گیلان

🔴سوالات متداول ایمپلنت دندان در رشت🔴

آیا کسی که تاکنون به فلز حساسیت داشته است ممکن است به ایمپلنت هم حساس باشد؟

  • خیر به دلیل استفاده از فلز تیتانیوم و سازگاری این فلز با بدن انسان تا کنون هیچ گزارشی از حساسیت مشاهده نشده است، بنابراین میتوانید برای اطمینان بیشتر با پزشک خود مشورت کنید.

آیا کاشت ایمپلنت درد دارد؟

  • اغلب دندانپزشکان برای ایمپلنت دندان از بی حسی استفاده می کنند بنابراین نگرانی از درد ایمپلنت کاملا بی مورد است.

آیا پس از ایمپلنت دندان رعایت برنامه غذایی خاصی لازم است؟

  • برای اینکه ایمپلنت های دندانی به صورت کامل و به درستی در دهان جوش بخورند بهتر است بیمار تا چند هفته از خوردن غذاهای سفت خودداری کند اما پس از این مدت ادامه روال سابق بلامانع است.

آیا اگر ۶ سال از کشیدن دندان ها گذشته باشد می توان ایمپلنت دندان انجام داد؟

  • بله، حتی پس از گذشت ۶ سال از گذشت کشیدن دندان ها می توان از خدمات ایمپلنت دندان رشت استفاده کرد.

ایمپلنت دندان در رشت

بسیاری از افراد به دنبال یک راه حل دائمی برای جایگزینی دندان هایی هستند که به دلیل عواملی مانند پیری، کشیدن دندان و … از دست رفته اند. علاوه بر این که این موضوع باعث ایجاد مشکل در ظاهر و طرح لبخند می شود، می تواند در صحیح جویدن و غذا خوردن هم تاثیر منفی بگذارد.

تا چند سال پیش، پروتز دندان متحرک (دندان مصنوعی) برای این افراد بسیار رایج بود، اما مشکلاتی که این روش ایجاد می کرد، باعث شد تا روش بهتری به نام ایمپلنت جایگزین آن شود. ایمپلنت دندان روشی دائمی برای جایگزینی دندان های از دست رفته است.

با فراگیر شدن ایمپلنت دندان، افراد دیگر نگران از دست دادن دندان های خود نیستند و کمتر به سراغ دندان های مصنوعی می روند. قرار دادن ایمپلنت در دهان هیچ مشکلی را برای استفاده کننده به وجود نمی آورد و فرد می تواند تا آخر عمر بدون هیچ گونه ناراحتی از آنها استفاده کند.

ایمپلنت دندان یا فیکسچر، در اندازه ریشه دندان آن فرد به جای ریشه از دست رفته قرار داده می‌شود. فیکسچرها قطعاتی در اندازه دندان طبیعی می‌باشند. این فیکسچر ها با دقت بسیار زیادی ساخته می شوند که کاملاً طبیعی به نظر برسند.

دو قسمت اصلی ایمپلنت دندان شامل Fixture و Abutment می‌باشند. Fixture قسمتی است که از داخل استخوان فک قرار می‌گیرد و اصطلاحاً به آن Fixture گفته می‌شود. Abutment قسمتی تاجی است که بالای لثه قرار می‌گیرد و به آن Abutment گفته می شود.

پروتز یا روکش ایمپلنت، روی Abutment قرار می‌گیرد. جنس پایه ایمپلنت از تیتانیوم است. از آنجا که تیتانیوم موجود در ایمپلنت ها با استخوان فک کاملاً سازگاری دارد، ایمپلنت ها باعث لغزش، سر و صدا یا آسیب استخوانی نمی شوند.

 

 

جراح ایمپلنت در رشت

جراح ایمپلنت علاوه بر گذراندن دوره دندان پزشکی عمومی، دوره ی ایمپلنت را به صورت جداگانه گذرانده است و مدرک جراح ایمپلنت را دریافت کرده است تا در نهایت توانسته در این زمینه بعنوان متخصص فعالیت کند، مرکز تخصصی ایمپلنت رشت دکتر آناهیتا عاشوری مقدم یکی از مراکز معتبر است که علاوه بر جراحی و کاشت ایمپلنت می توانید خدماتی همچون جرمگیری دندان در رشت، لمینت دندان در رشت و… را از این مجموعه با کیفیت بالا دریافت کنید.

بهترین ایمپلنت در رشت

انتخاب بهترین نوع ایمپلنت و قیمت آن

در اغلب موارد ایمپلنت ساخت کشور سوئیس به عنوان بهترین ایمپلنت ها معرف یمی شود اما این نوع ایمپلنت را نمی توان برای همه بهترین و مناسب دانست بلکه برای انتخاب نوع ایمپلنت این موضوع مهم را بهتر است به متخصص و فردی که در این زمینه دارای تجربه و مهارت است واگذار کنیم تا در نتیجه از نظر نوع و همچنین قیمت با معیارهای بیمار مطابقت داشته باشد.

قیمت ایمپلنت فوری

ایمپلنت فوری با توجه به نام آن یکی از روش های فوری و با سرعت است که در برخی موارد می تواند کاربردی باشد اما توجه کنید این روش برای همه ی افراد قابل استفاده نمی باشد، اما با توجه به مزایایی که این روش دارد تا کنون افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است؛ در این روش پس از خارج کردن دندان از لثه بلافاصله با پایه های تیتانیومی جای خالی دندان طبیعی را پر می کنیم که جای ریشه دندان طبیعی را می گیرد.

توجه کنید برای اطلاع از قیمت نهایی ایمپلنت فوری لازم است موارد مختلف یرا بررسی کنیم و سپس قیمت نهایی اعلام شود برای اطلاع از این هزینه بهتر است با شماره های درج شده مطب تماس بگیرید تا پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کنید.

سخن پایانی

شما در این مقاله تمامی مراحل کاشت ایمپلنت را مطالعه کرده و با اغلب موارد آشنا شدید همچنین با توجه به نکات ذکر شد متوجه شدیم که چگونه می توان متخصص ایمپلنت در رشت انتخاب کنیم تا در نهایت خدمات باکیفیتی از آن ها دریافت کنیم، در نظر داشته باشید انتخاب دندانپزشک و متخصص از مهمترین مراحل درمان دندان است.

 

بهترین متخصص ایمپلنت در گیلان – تجربه و کیفیت درمان برتر

بهترین متخصص ایمپلنت در گیلان، ما به شما خدمات حرفه‌ای و بی‌نظیر در حوزه ایمپلنت دندانی ارائه می‌دهیم. اگر به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر و کیفیت درمان برتر هستید، با ما همراه شوید.

تیم متخصص ما از بهترین اساتید و پزشکان مجرب در زمینه ایمپلنت دندانی تشکیل شده است. با تجربه بیش از ده سال در ارائه خدمات ایمپلنت دندانی، ما به عنوان یکی از برترین مراکز درمانی در گیلان شناخته می‌شویم. از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌های مدرن بهره می‌بریم تا بهترین نتایج را به مراجعین عزیزمان ارائه دهیم.

ویژگی برجسته ما در بهترین متخصص ایمپلنت در گیلان، تمرکز بر تجربه بیماران است. ما به شما اعتماد و آرامش خاطر لازم برای انتخاب درمان ایمپلنت دندانی می‌دهیم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و فراوانی از مواد با کیفیت برتر، ما همیشه بر آن هستیم تا نیازها و انتظارات شما را برآورده کنیم.

به عنوان بهترین متخصص ایمپلنت در گیلان، ما به شما خدماتی شامل مشاوره دقیق، برنامه‌ریزی درمانی شخصی‌سازی شده، اجرای دقیق روش‌های جراحی ایمپلنت و پس از درمان دقیق و مراقبت فراوان پس از جراحی را ارائه می‌دهیم.

شناسایی و تشخیص دقیق مشکلات دندانی شما از طریق مشاوره اولیه حرفه‌ای ما، اولین گام در درمان ایمپلنت است. با توجه به نیازها و شرایط خاص شما، برنامه‌ریزی درمانی شخصی‌سازی شده را طراحی می‌کنیم تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آوریم.

روش‌های جراحی ایمپلنت ما با استفاده از تکنیک‌های مدرن و جدید در حوزه ایمپلنت دندانی انجام می‌شود. با استفاده از مواد با کیفیت بالا و تجهیزات پیشرفته، ما اطمینان می‌دهیم که روش‌های جراحی ایمپلنت با دقت و دقت بالا انجام می‌شود.

پس از جراحی ایمپلنت، مراقبت و پیگیری مداوم ما از شما آغاز می‌شود. با برنامه‌های مراقبت و نظارت دقیق بعد از درمان، ما از طریق ملاقات‌های منظم و تست‌های تکمیلی، مطمئن می‌شویم که فرآیند بهبودی شما به درستی پیش می‌رود.

به عنوان بهترین متخصص ایمپلنت در گیلان، ما همواره به دنبال بهبود عملکرد و رضایتمندی بیماران خود هستیم. با توجه به تجربه و تخصص ما در زمینه ایمپلنت دندانی، ما به شما اطمینان می‌دهیم که درمانی حرفه‌ای، امن و موثر دریافت خواهید کرد.

اگر به دنبال بهترین متخصص ایمپلنت در گیلان هستید، با ما تماس بگیرید. تیم ما آماده است که به شما در راه‌اندازی یک لبخند سالم و زیبا کمک کند.”

این متن سئو شده برای جذب بیشترین ترافیک و جلب توجه مخاطبان با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با بهترین متخصص ایمپلنت در گیلان تهیه شده است.

قرار دادن ایمپلنت دندان به طور معمول نیاز به مراجعه های متعدد به دندانپزشکی دارد که در هر مرحله در صورت بیمار بودن لثه و دندان ها، باید اول این موارد برطرف شود، سپس ایمپلنت ها قرار داده شود. زیرا در صورت عدم درمان این موارد، نتیجه ایمپلنت دندان اصلا اثر بخش نیست.

هر دندان پزشکی می تواند این جراحی را انجام دهد، ولی بهتر است که نزد متخصص ایمپلنت دندان انجام شود.

قرار دادن ایمپلنت دندان توسط متخصص پریودنتال و جراح لثه انجام می شود، قبل از آن پریودنتیست باید دندان و ریشه را ترمیم نماید و بر روی تاج دندان کار نماید و سپس ایمپلنت دندان را انجام دهد.

 

در ادامه چند موردی را بیان می کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید جراح ایمپلنت خود را انتخاب کنید:

  1. حتما تحقیق کنید که دندانپزشک مورد نظرتان، دارای بورد تخصصی جراحی ایمپلنت باشد و دوره های تخصصی کاشت دندان را گذرانده باشد.
  2. داشتن تجربه در این حرفه از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، بنابراین باید تجربه و مهارت کافی در زمینه کاشت دندان داشته باشد.
  3. بهترین مشاوره را به شما ارائه دهد و در زمان مشاوره صبر و حوصله کافی داشته باشد و با صبوری مراحل درمان را برای بیمار شفاف سازی کند.
  4. در زمان معاینه دقت لازم را لحاظ نماید و سلامت بیمار را اولویت قرار دهد تا بهترین نتیجه حاصل شود.
  5. جراح به روزی باشد، و از تکنولوژی های جدید و پیشرفته در دندانپزشکی استفاده کند تا روند درمان برای بیمار سریع تر باشد.
  6. متریال عالی و درجه یک را استفاده نماید و از مواد باکیفیت و برندهای خوب ایمپلنت استفاده کند.
  7. انجام این خدمات ممکن است برای دندانپزشک عمومی دشوار باشد، به همین دلیل توصیه می شود که به متخصص ایمپلنت دندان مراجعه شود. متخصص ایمپلنت به دلیل متمرکز بودن به این تخصص، می تواند تمامی موارد فوق را بهترین وجه ممکن انجام دهند.

 

ایمپلنت دارای قیمت های مختلف و ساخت کشورهای مختلفی هستند بنابراین طبیعی است که قیمت های متفاوتی داشته باشند، از این رو هر کشوری دارای چند نوع ایمپلنت است و این بدان معنی است که درجه بندی های مختلفی را می توان در کشورهای مختلف یافت و دکتر آناهیتا عاشوری مقدم با توجه به نیاز بیمار برندهای مختلف را معرفی می کند تا بیمار نیز با توجه به معیارها و اولیت های خود و مقدار هزینه مدنظر ایمپلنت مورد نظر را انتخاب نمیاد.